Vanmorgen, dinsdag 2 februari 2016, is Klein Retail Group B.V. door de Rechtbank Rotterdam in staat van faillissement verklaard. Christiaan Groenewoud (De Bok Roijers Gasseling advocaten) is aangesteld als curator.

Foto Klein

Klein Retail Group B.V. is enig aandeelhouder van drie vennootschappen waaronder de winkels van Foto Klein en Foto Klein XL vallen. De curator onderzoekt momenteel de mogelijkheden binnen Foto Klein. De deuren van de Foto Klein en Foto Klein XL winkels zullen voorlopig gesloten blijven. Laatstgenoemde vennootschappen waaronder de winkels van Foto Klein en Foto Klein XL vallen, zijn nog niet failliet. Daar zal een dezer dagen een beslissing over worden genomen. Dan kan ook een beslissing worden genomen over de wijze waarop het faillissement wordt voortgezet. Wat het faillissement voor het personeel betekent, zal rechtstreeks met de betreffende werknemers worden gecommuniceerd. Voor vragen van klanten over de gevolgen van het faillissement voor hen, is een speciaal e-mailadres geopend, te weten fotoklein@debok.com